logo Facebook
i slova jsou činy

Skupina Prima v roce 2019 rostla nejvíce ze všech televizních skupin

21. ledna 2020 05:00 / autor: Jan Mrzena

Nova, Prima i Česká televize si měly za rok 2019 co pochválit. Česká televize byla nejsledovanější a měla i naprostou dominanci v top ten nejúspěšnějších pořadů. Nova měla největší zisk za posledních mnoho let a udržela si prvenství ve své cílové skupině 15-54. Prima měla největší nárůst sledovanosti v celodenním vysílání i v hlavním vysílacím čase. 

Skupina Prima dosáhla mezi diváky starší 15 let celodenní share 23,85 % (meziroční nárůst o 1,19 %), v prime time měla sledovanost 25,11 % (nárůst o 1,26 %). Nárůst sledovanosti přichází s etablováním nových kanálů v rámci postupného náběhu multikanálové strategie. Pozici jedničky mezi mediálními zastupitelstvími opět drželo obchodní zastupitelství Media Club s share 31,63 % v celodenním vysílání a 32,15 % v hlavním vysílacím čase (15+).

Nejsledovanějším pořadem roku se na Primě stala první epizoda seriálu Černé vdovy, kterou sledovalo 1 613 000 diváků (share 35,61 %). Osm epizod seriálu sledovalo v průměru 1 230 000 diváků (share 27,49 %). Nad milionem byla i minisérie Linka - průměrná sledovanost 1 017 000 (share 29,68 %) a pohádka Když draka bolí hlava - 1 094 000 diváků (share 27,48 %). Jednou milion pokořily jednou i Velké zprávy (1. ledna 2019) - rekordních 1 043 000 diváků (share 24,11 %). Zdroj Tisková zpráva FTV Prima s daty ATO-Nielsen Admosphere.